Fotofabriek is een fijn progamma om mee te werken. Het fijne vind ik in dit progamma dat de foto's blijven staan, in het album waarin ik bezig ben, ook verplaats ik de foto's op mijn computer.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Geen opvallende sterke punten.