Al vele jaren ben ik klant van Fotofabriek.
Ik kan ik kort over zijn. Erg tevreden, zeer zeer goede service en zeer hoge prijs/kwaliteitsverhouding.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Zeer vriendelijke adequate klantenservice.