Geweldige service maar vooral onwijs vriendelijke klanten service!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Goede service! Ik belde de klantenservice over een probleem en deze werd direct voor mij opgelost, geweldig complimenten!
Goede service! Ik belde de klantenservice over een probleem en deze werd direct voor mij opgelost, geweldig complimenten!