Eerste fotoboek dat ik bestelde bij FF. het ging meteen fout, het hele fotoboek overbelicht en ik heb het teruggestuurd.
herdruk was goed, maar dat duurde wel even (10dagen).
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
graag iemand die ook via de telefoon op de hoogte is en je niet voorliegt.