Mooie boeken, goede kwaliteit. Alleen een beetje onzin dat er geld wordt gevraagd voor het weglaten van de barcode op de achterkant van het boek.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Beetje onzin dat jullie geld vragen voor het weglaten van een barcode op de achterkant van een boek. Voor de rest is de kwaliteit goed.