Theodora 8/10 09-05-2016 "Snel en goed is een kunst" zegt men in NL. Dit geldt niet voor de fotofabriek. Bedankt voor de goede service en snelheid. Groeten hit Bayern. Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek Makkelijk en heel snel.