Top! Snel, fijn!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De online editor werkt niet altijd naar behoren. Klantenservice heeft het probleem overigens prima aangepakt en voor mij opgelost.
De online editor werkt niet altijd naar behoren. Klantenservice heeft het probleem overigens prima aangepakt en voor mij opgelost.