Prima, snel en goede service.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Helaas ging er iets mis bij mijn bestelling, na een belletje is dat direct opgepakt en binnen no-time lag er een nieuw fotoboek in mijn brievenbus.
Helaas ging er iets mis bij mijn bestelling, na een belletje is dat direct opgepakt en binnen no-time lag er een nieuw fotoboek in mijn brievenbus.