Heb enkel een zeer goede ervaring met het gebruiksgemak van de site.
En de na-service is correct en klant vriendelijk.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Ik wil graag mijn visitekaartjes laten maken zoals een bankkaart.
De achterkant wil ik een logo zetten dat ik persoonlijk bedacht heb, maar ik vindt geen manier waarmee ik dit kan bewerken op de site.
Ik zal even uitleggen hoe het er uit ziet, want het is vrij simpel.
Het is een ster vorm zoals bij een Mercedes Benz maar zonder de cirkel er rond.
Dit logo zou ik graag aan de achterkant van mijn kaartjes willen zien staan.
Vriendelijke groeten,
Freddy Verbert