Prima!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Bezorging slecht. Volgens post NL app is bezorger meerdere malen geweest maar er heeft niemand aangebeld. Bij laatste 'bezorgpoging' is er wel briefje achtergelaten dat het opgehaald kan worden bij postkantoor. Ik heb een klacht ingediend bij post NL. Mogelijk hebben jullie hier meer slechte ervaringen mee.
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste Meneer/Mevrouw,
Bedankt voor uw reactie. We gaan dit verder oppakken, bedankt voor het doorgeven.
Met vriendelijke groet,
Team Fotofabriek