Ik heb 50 euro moeten betalen voor een klein a6 fotoboekje, staat niet in verhouding met de kwaliteit
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste Jessica,
Bedankt voor uw reactie. We vinden het jammer dat de bestelling niet geheel naar wens is.
We zullen binnenkort contact met u opnemen om te kijken of we iets voor u kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Team Fotofabriek