Hele prettige ervaring. Ga er zeker nogmaals bestellen.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Was foutje opgetreden bij afwerking. Na een telefoontje en een mailtje probleem direct opgelost. Erg prettig en zeer klantvriendelijk. Bedankt!
Was foutje opgetreden bij afwerking. Na een telefoontje en een mailtje probleem direct opgelost. Erg prettig en zeer klantvriendelijk. Bedankt!