Zeer fraai afgedrukte foto's zowel de kleur als de zwart-wit foto's. Geen zweem bij de zwart-witte foto's en de kleuren zijn levens echt. Echt een boek om met trots te tonen!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
misschien de mogelijkheid om ook het losbladig fotoboek in andere formaten te kunnen bestellen