Snelle en goede service. Het fotoboek is een mooi product.
Toen mijn fotoboek niet goed bleek te zijn, kreeg ik een nieuw boek toegestuurd. Ook een snelle en nette service.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Snelle, vriendelijke en nette klantenservice