Mijn ervaring met Fotofabriek het bestellen is goed,maar kan makkelijker als ik meer als 5 foto's wil bestellen .
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
kan makkelijker als ik meer als 5 foto's wil bestellen,daar heb ik wel moeite mee ik ben pas 70 jaar .