Anoniem 10/10 02-05-2016 Goede ervaring; fotoboek op ma. Ochtend besteld en op wo. Mid al bezorgd Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek Keuze bij alle fotoboeken tussen foto omslag en linnen kaft