Maken fotoboek was toch behoorlijk ingewikkeld, uitgebreide moeilijke gebruiksaanwijzing. Weinig keuze in geschikte sjablonen. Hadden niet zo goed door hoe we zelf sjabloon moesten maken en bewaren.

Gebruiksaanwijzing makkelijker maken. Pas halverwege boek raakte je thuis in het systeem.

Reactie Fotofabriek.nl:

Beste Meneer/Mevrouw,
Bedankt voor uw reactie.
Wij hebben in de software standaard sjablonen van onszelf staan. Het is inderdaad ook mogelijk om eigen sjablonen te maken en die te bewaren. Op die manier kunt u ze altijd weer gebruiken.
U kunt eigen sjablonen maken door links bovenaan in de software op 'plaatshouder' te klikken. Als u daarna naar de pagina gaat, dan is de muis veranderd in een '+ '. U kunt de linker muisknop indrukken en een vierkant of iets dergelijks maken. Zodra u de muisknop loslaat staat daar het sjabloon.
U kunt de sjablonen op een pagina opslaan door met de rechtermuisknop op de pagina te klikken. Onderaan het grijze vlak staat 'toevoegen aan sjablonen'.
Mocht u tijdens het maken van een boek vragen hebben, dan mag u altijd contact met ons opnemen.
Team fotofabriek

Score voor Fotofabriek.nl: 4/5