Ik vind het prettig dat je het fotoboek op je eigen pc maakt en pas het eindproduct opload.
Het programma is eenvoudig te gebruiken en de instructies zijn duidelijk. Ook de afrekening is helder.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Maken van fotoboek op eigen pc.Eenvoudig in gebruik.