Het is de 1e maal dat ik met uw bedrijf in aanraking ben gekomen. Goede ervaring opgedaan.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Ik heb gekozen voor een ingebonden fotoboek i.p.v. een ringband aan de achterzijde.
Het fotoboek is strak ingebonden, waardoor voor ouderen personen dit lastig is om er doorheen te bladeren.
Achteraf had ik liever gekozen voor een ringband aan de achterzijde, maar ik miste de informatie over de sterkte van de ringband. Dun materiaal kan gauw stuk gaan.