Het is een fijne ervaring om met fotofabriek te werken. Het geeft mij zo'n boost dat ik het maken van een fotoboek interessant en goede tijdsbesteding vind.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Meer reclame maken voor de fotoboeken. Leuk systeem ziet er goed uit. Het bewaren van foto's op de computer geeft weinig plezier. Als reclame slogan Maak deze foto's visueel.