Na de domme actie van de Hema, dat zal jullie bekend zijn, heb ik enkele fotoboeken bij de Fotofabriek laten afdrukken. Mooie kwaliteit maar niet goedkoop. De software is goed maar kan nog verbeterd worden wat mij betreft.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Meer sjablonen in de software met name zonder tekstvelden, zodat je royale foto's kan plaatsen.