Het maken van het fotoboek ging makkelijk. niks op aan te merken, de bestelling doen ook. de aflevering van het product was niet naar wens en is wel opgelost maar had beter gekunt.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
ik had twee boeken besteld.. 1 was goed de ander miste een pagina. Duurde daardoor extra lang voor ik het boek in ontvangst kon nemen. Ik vond het een rare vraag om van beide een foto te moeten maken. Je kan het zo zien in de bestelling wat het had moeten zijn. Ook vind ik dat jullie me wel iets hadden kunnen doen voor het lange wachten en de fout van jullie kant. Dat was niet zo en viel me tegen.