Was mijn eerste ervaring met Fotofabriek; heb een fotoboek laten maken. Service heeft verwachting ver overtroffen. Mijn complimenten!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Hooguit in de software; soms engelse foutmeldingen met onduidelijke teksten. Ik had een klacht over veel te kleine paginanummers in boek; was te voorkomen geweest door bij kwaliteitscontrole te checken of iemand een inhoudsopgave heeft met paginanummers. (Ze waren zo klein dat controleur niet zag dat ze er waren). Klacht is perfect opgelost, vandaar eindoordeel = uitstekend.