Moest even wennen aan het gebruik van de software, maar verder prima
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
kwaliteit is goed, alleen zeer jammer dat er een zwarte balk dwars door mijn panorama foto's loopt die op twee pagina's zijn weergegeven. Dit is voor mij een reden om niet weer gebruik te maken van uw product
Reactie Fotofabriek.nl:
Beste Angie,
Bedankt voor uw reactie. We zijn blij om te horen dat de kwaliteit naar wens is.
Uw fotoboek is met lay-flat papier gemaakt. Bij deze binding wordt er gebruik gemaakt van een zwart scharnier waardoor het boek plat open valt. Het scharnier is zo'n 2 mm zichtbaar in het midden van het boek. Een alternatief is vlakliggend papier, dit papier loopt door in het midden. Zeer geschikt voor panoramafoto's.
We zullen binnenkort contact met u opnemen om te kijken of we alsnog iets voor u kunnen betekenen. We vinden het namelijk jammer dat u hierdoor niet helemaal blij bent met het boek.
Met vriendelijke groet,
Team Fotofabriek