De kwaliteit van pasfoto's is ver beneden de norm (korrelig en donker) dus niet geschikt voor officiële documenten en weggegooid geld en tijd. Ik heb uiteindelijk bij een fotograaf pasfoto's laten maken die wel voldoen aan vereiste norm
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Slechte uitleg hoe het plaatsen en/of bewerken moet Of wel een uurtje experimenten hoe dit in z'n werk gaat.