Was goed maar bij laatste bestelling een misser - de witte schutbladen hadden zwarte moeten zijn, was ook besteld.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Mij is gevraagd een foto te sturen waarop duidelijk de witte schutbladen te zien zijn.
Dit heb ik een aantal dagen achter elkaar gedaan omdat ik melding kreeg over 'niet verzonden'.
Ik vraag me nog steeds af of dit bericht bij jullie is ontvangen.