Na bestelling regelmatig naar de status gekeken. Deze bleef tot en met de geplande leveringsdatum op "in productie staan". Gebeld en kreeg te horen dat de bestelling 's avonds nog zou worden verzonden. Helaas geen track and trace om de verzending te volgen
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Status bestelling beter bijhouden. Mogelijk track&trace gebruiken bij verzending.