Goed
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Stoppen met die flauwekul over extra kosten verwijderen barcodes, en voor de zwarte schutbladen.
stop die 2,75en 5,00 gewoon in de prijs en biedt het aan als extra optie.
Hoe minder "verborgen" extra kosten, hoe minder irritatie, jullie lijken wel een vliegtuigmaatschappij !!
Jullie leveren al jarenlang een topproduct voor een nette prijs, verder geen gedoe, gewon doorgaan.
Jammer dat je bij de bovenstaande beoordeling geen N.V.T. kan invullen, heel vreemd dat je wel de mogelijkheid aanbied maar het vinkje niet werkt, zodat je niet verder kunt naar stap 2. Vandaar twee maal de beoordeling " slecht" terwijl het voor mij niet van toepassing is !!