Ik kreeg mijn fotoboek thuisgestuurd, bleek helaas de 1ste 3 pagina's deels los te zitten. Na een telefoontje en een mailtje kreeg ik supersnel een nieuw boek toegestuurd... super service
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Ik werd heel snel geholpen toen mijn boek niet helemaal correct geleverd was... mijn complimenten hoe dat opgepakt werd