Ik heb verschillende fotoboeken laten maken en mijn ervaring daarmee is zeer positief.De kwaliteit is fantastisch, de kleuren zeer goeg en ook de afwerking is perfect. Vergeleken met andere aanbieders steekt de fotofabriek er met kop en schouders bovenuit.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Het sterkste punt vond ik dat bij een nabestelling de klantenservice een mailtje stuurde met de mededeling dat er een klein schoonheidsfoutje was gevonden, en of ik dat eerst wilde verbeteren alvorens het boek in productie zou gaan