Ik kan geen beoordeling geven over de posters die ik heb besteld. Want de site zij al dat het niet de beste kwaliteit is. Maar ik vind de prijzen wel goed en de site is makkelijk te gebruiken.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Gewoon een goeie site