Een goed en 'persoonlijk' contact met de medewerker van de klantenservice.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Snelle reactie van de klantenservice nadat een fout in het afdrukken was ontdekt door mij.
De service was top!
Snelle reactie van de klantenservice nadat een fout in het afdrukken was ontdekt door mij.
De service was top!