Prima. Ik zag dat ze als beste getest waren en heb na vele fotoboeken elders mijn eerste boek bij de fotofabriek gemaakt. De software begreep ik snel en het resultaat was supermooi.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Software is fijn om mee te werken,