De afwerking is van hoge kwaliteit, alleen een foto verdeeld over twee pagina's ga ik de volgende keer anders indelen.
Verder is de verzending en de afwikkeling goed verlopen.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Er kan beter informatie gegeven worden over een foto verdeeld over twee pagina's, dit ivm de vouw in het midden.