Goed. Heb 2x een kalender en 1x een boek besteld en ik ben zeer tevreden over het resultaat. Daarbij werkt het programma ook fijn doordat je je eigen voorkeuren kunt opslaan. Ik raad iedereen fotofabriek aan.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Heel mooi resultaat van de bestelde artikelen en fijn dat het programma zo gebruiksvriendelijk is dat je je persoonlijke voorkeuren qua indeling kunt opslaan.