Zeer goed. De kwaliteit ziet er goed uit en ook de dienstverlening was top.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Het feit dat ik een email kreeg over een tekst die bij het afdrukken niet helemaal goed zichbaar was en ik deze kon aanpassen was top.