Het is heel prettig dat er niet allemaal ''kosten'' bijkomen zoals bij bv Vistaprint.
De snelle levering vind ik ook super.
Volgens mij hadden jullie vorige jaren meer kerstkaarten dat zou wel weer wat uitgebreid kunnen worden.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Het opslaan van de kaart gaat niet handig, dan denk ik de kaart veilig te stellen is gewoon alles weg.
Elke keer dat ik kaarten bestel zit ik daar toch mee te tobben.