Ronduit goed!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Na mijn geplaatste bestelling, kreeg ik van jullie een dag later een mailtje waarin jullie aangaven dat de foto's die ik de visitekaartjes had geplaatst witte randen zouden vertonen. grote klasse vind ik dat!