Ik heb de fotofabriek als uitermate vriendelijke software ervaren om een fotoboek mee te maken.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Ik had graag naast het grote boek, ook enkele mini-boekje (6 foto's) gemaakt. die optie bestond helaas niet.
(opgelost met een kaart)