De eerste keer dat ik er van gebruik heb gemaakt, maakte mij lekker voor meer.... uitstekend!
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De online software... ik vond het schalen van afbeeldingen zo onhandig gaan, dat ik de pagina's op heb gemaakt in andere software, en die als geheel heb geimporteerd.