Het was een prettige ervaring, de kwaliteit van het boek is zeer goed, levertijd is prima en de website is duidelijk.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Toen ik het fotoboek in het desbetreffende programma eenmaal klaar had wilde ik het definitief bestellen. De website / het fotoprogramma moest erg lang laden, ik denk dat we uiteindelijk zeker een half uur tot drie kwartier hebben zitten wachten voordat we verder konden met het afronden van de bestelling. Dit duurde echt heel erg lang en werkte ontmoedigend.