Anoniem 10/10 30-07-2015 Fotoboek ziet er goed uit. Klantenservice voor iets gebeld en gelijk goed en vooral vriendelijk geholpen. Bestelling snel in huis. Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek Zie bovenstaande!