Sinds twee jaar gebruik ik Fotofabriek voor mijn agenda, het was bij de 1e keer erg fijn om mee te werken en niet al te lastig. Dit jaar weer een agenda gemaakt en altijd erg blij met het resultaat.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
Het enige wat ik persoonlijk wat vervelend vind is bij het maken van een agenda, dan plak ik mijn foto's willekeurig in de pagina. Maar er staan allemaal vakjes waar je je foto in 'moet' plakken, die verwijder ik altijd en dat is best veel werk. Dus misschien zouden die uit het programma kunnen worden gehaald. Dat zou een hoop tijd schelen :)