Voor de tweede keer een (XL) fotoboek besteld. Bijzonder onder de indruk. Goede kwaliteit (op het 'standaard papier' zonder extra opties), lay-flat is geweldig, sterke binding. De foto's op de kaft zijn prachtig en haarscherp. De kleuren op de foto's springen er uit. Ik heb 5 euro extra betaald om het boek na te laten lopen. Daarop zijn meerdere mailwisselingen gevolgd met het uitwisselen van tips, dus ook dat was zeker de moeite waard - mijn boek is er een stuk mooier op geworden. Ik heb ook grote teksten (dagboeken) laten afdrukken, met lettertype Trebuchet (10 pt.). Deze is super leesbaar.
Perfect boek, perfecte klantenservice. Ik blijf met liefde hier bestellen.
Wat viel je in positieve zin op aan Fotofabriek
De softwareinterface zou simpeler kunnen: ik kon bijvoorbeeld niet (in mijn haast, toegegeven) de uitlijnopties vinden. Achteraf bleef dit makkelijk te zijn, maar de klantenservice moest me hierop wijzen. Bij andere fabrikanten wordt dit vaak al automatisch gedaan met hulplijnen.