Margreet

Ik had een pluim gekregen van mijn werk en wilde deze graag gebruiken voor een foto op plexiglas bij fotocadeau.
Ook had fotocadeau een mooie actie van 20 % korting bij afname van 1 product. Maar bij het afrekenen kon ik maar 1 code gebruiken. Ik kon niet gebruik maken van én de korting en daarna mijn pluim inwisselen. Want zo redeneert fotocadeau: beide zijn kortingscodes.
Daarover nog een keer gebeld en aangegeven dat ik dit nogal krom vond. Werd mij toegezegd dat ze dit alsnog voor mij zouden oplossen. Ik moest hetgeen wat ik met die persoon (Hendrik) van de klantenservice had afgesproken nog even op de mail zetten en dan zou ik een nieuwe code ontvangen zodat ik wel van de korting en mijn pluim gebruik kon maken. Dit gedaan. En wat schets mijn verbazing? Krijg ik van een andere medewerker per mail weer keihard het antwoord dat er geen twee kortingscodes gebruikt kunnen worden.
Gelukkig was pluimen.nl nog zo aardig mijn ontvangen kortingscode voor fotocadeau om te zetten naar een ander cadeau. Ik heb dus gelukkig niets hoeven kopen bij fotocadeau. Mijn klandizie zullen ze ook nooit meer krijgen!!

Léés de mails en kom gemaakte afspraken na.

Score voor Fotocadeau: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Gelukkig er niks hoeven kopen