Tegan

Slechte eerste kennismaking met dit bedrijf. Betaald om het belangrijkste pakket op uiterlijk 5 december te ontvangen. In verband met het heel graag willen ontvangen van dit pakket steeds thuis geweest en geen bezorger langs geweest terwijl beloofd. Het bleek, bij navraag, dat het verkeerde adres was vermeld waardoor het pakket ergens in Amsterdam bij het servicepunt (sorteercentrum) van dhl is geleverd waar ik het kon gaan ophalen. Omdat dit ruim een uur en tien minuten rijden is en we bijna 14€ aan bezorgkosten hebben betaald en hiertoe daarnaast niet in de gelegenheid waren en zijn, aangegeven dat ik het graag thuis of bij het parcelpunt in onze plaats bezorgd wil hebben. Dat laatste kon niet meer, maar wel bij ons thuis. Het zou de volgende dag bezorgd worden, dit zou 4 december zijn. Weer thuis geweest en geen dhl. Weer mailtje: de dag erop echt, 5 december. Weer thuis geweest. Geen dhl. Sinterklaascadeau in het water gevallen. Weer contact opgenomen. Nu zou het de 6e echt bezorgd worden. Weer thuis geweest en geen dhl. Weer een mail en nu zou het zeker de 7e bezorgd worden. Weer de hele dag thuisgeweest (ja, zo graag wilden we het hebben;-)) en je raadt het al: geen dhl. Nu mijn geld per mail teruggevraagd, want we gaan niet nog meer dagen aan wachten besteden op iets wat kennelijk toch niet bezorgd wordt. Echt heel jammer. Cadeau niet kunnen geven en beloftes worden gedaan en zeker niet nagekomen. Hier bestellen we dus nooit meer. Wij hadden alleen de mooie cijfers gezien van 8,9 op een schaal van 10 (geen idee hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen als je de beoordelingen leest), maar als je de reviews leest, wat ik net dus stom genoeg pas deed, zie je dit soort verhalen aan de lopende band. Geen aanrader dus als je je pakket (voor een bepaalde tijd) wilt hebben of gewoon moet werken of andere bezigheden hebt waardoor je niet weken achtereen thuis kunt blijven.

Dit bedrijf is heel sterk in het niet nakomen van de beloftes (zowel genoemd op de site als per mail gedaan).

Jazeker. Energie steken in het zorgen voor een excellente klantenservice (zodat elke klant 100% tevreden is) en het daarnaast in ieder geval nakomen van de beloftes of ze anders niet meer (op de site en per mail) doen. Nu komt het bedrijf ongeloofwaardig en oneerlijk over waardoor er klanten verloren gaan die misschien op basis van de kwaliteit van de producten wel klant zouden willen worden (want wie wil er nu niet regelmatig leuke foto-artikelen bestellen tegen een leuke prijs), maar afhaken door slechte ervaringen met klantenservice en bezorging. Ik bestel altijd graag online vanwege het gemak en de snelheid. Bij dit bedrijf schort het daaraan, dus ook daar verbetermogelijkheden. Afsluitend zou ik overwegen om over te stappen naar post nl voor bezorging. Deze zijn veel consistenter en transparanter in hun bezorging dan dhl.

Score voor Fotocadeau: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Tuinposter