Marjoleine de Warle

Ik heb tegelijkertijd 2 canvas besteld, 1 bij fotocadeau, ter waarde van 43,95 en 1 bij webprint.nl ter waarde van 36,95.

De canvas van webprint werd aangeleverd in een nette kartonnen doos. De canvas van fotocadeau werd aangeleverd verpakt in bubblewrap, zonder doos o.i.d., erg kwetsbaar dus voor beschadiging, nu was dit gelukkig niet gebeurd.

De canvas van webprint zag er perfect uit, die van fotocadeau was niet helemaal goed opgespannen, waardoor een soort golven in het canvas zaten.
Bij webprint zat het ophangsysteem bij de prijs inbegrepen. Bij fotocadeau had ik € 3,47 bij moeten betalen voor het ophangsysteem, zodoende heb ik dit er niet bij gekocht, wat een hoog bedrag voor twee kleine schroefjes en een kartelstukje!

Al met al snap je natuurlijk wel waar ik de volgende keer mijn canvas bestel... goedkoper, beter verpakt, inclusief ophangsysteem en beter opgespannen...

nee

Bij de voorvertoning van de gekozen foto, valt de rand van de foto die als omslag wordt gebruikt, niet weg. Dit schept verwarring over de stippellijn in de foto, is dit nu de omslag of niet? Valt het stuk er nu af of niet?

Het zou fijn zijn om in ieder geval iets van een bevestiging te krijgen dat de bestelling gelukt is en wordt geproduceerd. Dit kreeg ik niet te zien na de betaling met Ideal (Waardoor ik dacht dat die mislukt was, maar na checken van de bankrekening bleek het wel te zijn overgemaakt, toen begon ik helemaal te twijfelen, zou het wel goed gegaan zijn, ben ik mijn geld nu kwijt?) Ik heb nu zelf na enkele dagen maar eens gebeld of de bestelling wel gelukt was en toen was de canvas al onderweg naar mij, zonder dat ik ook maar een email van bevestiging of verzending had ontvangen.

Score voor Fotocadeau: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Canvas 40 x 60