Henriette Emmink

Snelle levering, licht gebruikt besteld, en inderdaad een super mooie telefoon met minimale krasjes ontvangen. scherm nog helemaal strak, en een goede batterij.

Roald De Vries

Aanrader. Na telefonisch contact te hebben gehad, welke erg prettig was, overgegaan tot aankoop. Zeer tevreden over de staat van het product.

Donja Leeflang

Geweldig, goede duidelijke website, snelle correcte levering, en ook nog goede, vriendelijke klantenservice bij vragen.

Johannes Bremmer

Forza is een zeer klantvriendelijk bedrijf met uitstekende producten tegen een scherpe prijs.
Op,dit moment voldoet mijn IPhone 11 boven verwachting en zoals beloofd zag de refurbished IPhone er inderdaad als nieuw uit.

Johan Beemster

Ik was op zoek naar een gereviseerde iPhone 12 Pro. Ik had altijd een android gehad en dit zou mijn eerste iPhone worden. En zo kwam ik bij Forza Refurbished terecht. Voor 22.30 uur besteld, de... Ik was op zoek naar een gereviseerde iPhone 12 Pro. Ik had altijd een android gehad en dit zou mijn eerste iPhone worden. En zo kwam ik bij Forza Refurbished terecht. Voor 22.30 uur besteld, de volgende dag in huis stond er. Jawel hoor, de volgende dag had ik hem al, keurig verpakt, de iPhone zelf zag er heel netjes uit, als nieuw zonder gebruikerssporen en doet het uitstekend. Ik heb hem nu 2 weken en werkt boven verwachting heel goed. Kortom een prima telefoon.