Johan Beemster

Ik was op zoek naar een gereviseerde iPhone 12 Pro. Ik had altijd een android gehad en dit zou mijn eerste iPhone worden. En zo kwam ik bij Forza Refurbished terecht. Voor 22.30 uur besteld, de... Ik was op zoek naar een gereviseerde iPhone 12 Pro. Ik had altijd een android gehad en dit zou mijn eerste iPhone worden. En zo kwam ik bij Forza Refurbished terecht. Voor 22.30 uur besteld, de volgende dag in huis stond er. Jawel hoor, de volgende dag had ik hem al, keurig verpakt, de iPhone zelf zag er heel netjes uit, als nieuw zonder gebruikerssporen en doet het uitstekend. Ik heb hem nu 2 weken en werkt boven verwachting heel goed. Kortom een prima telefoon.

Tjander

Na eerst goed en fijn contact gehad te hebben met de servicemedewerker van Forza, besloten de IPhone SE 2020 zo goed als nieuw bij Forza te kopen en ben zeer tevreden met de geleverde IPhone. Ook... Na eerst goed en fijn contact gehad te hebben met de servicemedewerker van Forza, besloten de IPhone SE 2020 zo goed als nieuw bij Forza te kopen en ben zeer tevreden met de geleverde IPhone. Ook nadien zeer tevreden met de hulp om de gegevens oude iPhone over te zetten naar de refurbished iPhone.

Joyce

Snelle en nette service. Erg blij met de telefoon.

Margot Leegwater

Vorige week mijn I phone 12 ontvangen !
Goede service , vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan , ik kan Forza Refurbished bij iedereen aan bevelen .

Jose Hageman

Prima levering, alleen de meegeleverde oplader past niet bij het toestel. We hebben nog een andere, maar toch wel een beetje slordig.

Reactie Forza Refurbished:

Beste Jose,
Beste Jose,
Bedankt voor je bericht. Mijn excuses dat de laadaccessoires niet correct waren meegeleverd! Een foutje bij het inpakken van je bestelling ben ik bang. Fijn dat je nog een lader beschikbaar had - maar ik stuur je nog wel even een setje na, We willen natuurlijk geen incomplete bestelling leveren, en het is altijd goed om een reserve te hebben. Ik laat deze nasturen, bedankt voor je begrip!
Menno | Forza

Andy Van Puyenbroeck

Forza doet en levert wat ze beloven. Ik had mijn toestel binnen de dag in huis. Mint condition.

Nina van Veen

Snelle service. Goed product en wordt zorgvuldig geleverd.