Uitstraling ontvangen producten
Originaliteit producten

L

Snelle levering, maar verzonden naar het verkeerde adres. Communicatie binnen het bedrijf lijkt niet helemaal goed te gaan. Veel onduidelijkheid en afwijkende informatie tussen verschillende medewerkers.

Snelle levering.

Geef aub alle informatie van tevoren. Extra leveringskosten bijvoorbeeld werden pas in de factuur genoemd. Ook is er een spelfout gemaakt in de tekst die er niet meer uit gehaald werd omdat ik al akkoord was gegaan met de proefdruk, en de productie al was begonnen. Terwijl ik een mail over de spelfout een uur na akkoord opstuurde. Volgens mij had dit met een beetje flexibiliteit makkelijk verholpen kunnen worden.

Reactie FortuneFactory:

Hartelijk dank voor je reactie. Wij waarderen de feedback en nemen deze ter harte.
Wij proberen onze levertijden zo kort mogelijk te houden. Na het ontvangen van een akkoord op de drukproef gaan wij dan ook over tot productie. Na het akkoord op de drukproef zijn wij overgaan tot productie. Helaas kregen wij het bericht van de spelfout pas binnen toen de bestelling al in productie was.
Fijn om te lezen dat het product wel naar wens was!

Score voor FortuneFactory: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: